آهنگ

آهنگ ناری ناری

نماز حاجت روز پنجشنبه

۱۳۹۷ دی ۱۹, چهارشنبه

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی به نام رد داده بودی

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام رد داده بودی با لینک مستقیم + پخش آنلاین
Download New Music By Alireza Talischi Called Rad Dadeh Boodi

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی به نام درد داده بودی

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی به نام رد داده بودی



دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید

متن آهنگ علیرضا طلیسچی - رد داده بودی

من گیر توام نه گیر اشتباهام
دست من نیست که سمت تو میره پاهام
پشتتم همیشه گفتم تو خوبی
با اینکه خیلی وقته که دیگه خوب نبودی باهام
من همیشه تنهام با دردم
چشم بسته میرم تا آخرش با قلبم
خسته میشم ولی ادامه میدم
بیخیال اینکه با خودم چیکار میکردم
سر بهم نزد یعنی نمیخوادم
♫   ♫♫   ♫
مگه دیگه چقدر میکشه یه آدم
میخواستی برگردی برگشته بود
دیگه چقدر به بودنت امید میدادم
کلی حسِ بد داده بودی
میگیم عیب نداره رد داده بودی
هرچی درب و داغون میکنیم
فدای اون روزا که خیلی فوق العاده بودی
کلی حس بد داده بودی
میگیم عیب نداره رد داده بودی
هرچی درب و داغون میکنیم
فدای اون روزا که خیلی فوق العاده بودی
♫   ♫  BamiSeda.IR  ♫   ♫
درکت نکنم که اسمم عاشق نیست
ترکت کنمم چیزی جز هق هق نیست
خلاصه این منو و زندگی منه
که توش هیچی جز فکر دق نیست
ریز به ریز هرچی گفتی یادم موند
بری میفهمی کی بینمون آدم بود
منم که بخشیدم هرچی بینمون بود
از تو واسه من یه عالمه غم موند
سر بهم نزد یعنی نمیخوادم
♫   ♫♫   ♫
مگه دیگه چقدر میکشه یه آدم
میخواستی برگردی برگشته بود
دیگه چقدر به بودنت امید میدادم
کلی حسِ بد داده بودی
میگیم عیب نداره رد داده بودی
هرچی درب و داغون میکنیم
فدای اون روزا که خیلی فوق العاده بودی
کلی حسِ بد داده بودی
میگیم عیب نداره رد داده بودی
هرچی درب و داغون میکنیم
فدای اون روزا که خیلی فوق العاده بودی

 

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر