آهنگ

آهنگ ناری ناری

نماز حاجت روز پنجشنبه

۱۳۹۷ دی ۱۹, چهارشنبه

دانلود آهنگ مهدی جهانی و علیشمس به نام یادگاریا

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی و علیشمس به نام یادگاریا با لینک مستقیم + پخش آنلاین
Download New Music By Mehdi Jahani and Alishmas Called Yadegaria

دانلود آهنگ مهدی جهانی و علیشمس به نام یادگاریا

دانلود آهنگ مهدی جهانی و علیشمس به نام یادگاریا



دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید

متن آهنگ مهدی جهانی و علیشمس - یادگاریا

هنوزم تو قاب عکس رابطمون نفس داره
واسه من چی مونده جز کاغذای پاره ماره
اینجور که پیش میریم عذاب من ادامه داره
می خوام فراموشت کنم گذشته نمی ذاره
♫♫ ♫♫ ♫♫
منو یه قلب سرد با رنگ و روی سرد
عذاب رفتنت منو رها نکرد منو رها نکرد
دیوونه بازیات از یاد من نمیره
توام که مطمئنی جاتو کسی نمی گیره
نه غمام زیاده اشکام نمیشه جاری
سوالم اینه که منو هنوز دوست داری
منو یه قلب سرد با رنگ و روی زرد
عذاب رفتنت منو رها نکرد منو رها نکرد
♫♫ ♫♫ ♫♫
گفتم باشه تنهام بذارو بشکن له کن تو قلب ما رو
عیب نداره عشق من اینه سرنوشت من
اسم ما رو خط بزن از گذشته دل بکن
عیب نداره عشق من عیب نداره عشق من
بامیصدا در اینستاگرام

 

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر