آهنگ

آهنگ ناری ناری

نماز حاجت روز پنجشنبه

۱۳۹۷ آذر ۱۷, شنبه

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به نام بی کسی

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام بی کسی با لینک مستقیم + پخش آنلاین
Download New Music By Ehsan Khajeh Amiri Called Bi Kasi

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به نام بی کسی

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به نام بی کسی

 

 
 

متن آهنگ احسان خواجه امیری - بی کسی

دیگه دارم به خودم شک می کنم
آخه حرفامو نمی فهمه کسی
من که دست دلمو رو می کنم
چرا دنیامو نمی فهمه کسی
دل من مونده رو دستم
دلی که همه ی دار و نداره آدمه
کاش یکی از ته دل به من بگه
عاشق این دل صاف و سادمه
دیگه دارم به خودم شک می کنم
آخه حرفامو نمی فهمه کسی
     BamiSeda.IR   
من که دست دلمو رو می کنم
چرا دنیامو نمی فهمه کسی
آخه من چیزه زیادی نمی خام
یه نوازش یه نگاه مهربون
یکی که خودش باشه تا بتونیم
واسه همدیگه بمونیم هر دومون
دیگه دارم به خودم شک می کنم
آخه حرفامو نمی فهمه کسی
من که دست دلمو رو می کنم
چرا دنیامو نمی فهمه کسی

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر