آهنگ

آهنگ ناری ناری

نماز حاجت روز پنجشنبه

۱۳۹۷ آذر ۲۰, سه‌شنبه

دانلود نوحه جواد مقدم به نام حرم حرم ای دل ای دل


دانلود نوحه جواد مقدم به نام حرم حرم ای دل ای دل با لینک مستقیم + پخش آنلاین
Download Noheh By Javad Moghadam Called Haram Haram EyDel EyDel


دانلود نوحه جواد مقدم به نام حرم حرم ای دل ای دل

دانلود نوحه جواد مقدم به نام حرم حرم ای دل ای دل

 

 

 

متن نوحه جواد مقدم - حرم حرم ای دل ای دل

دل دل تو رو میخواد چجوری حرمت بیاد
من نوکر توام آقا منو نبر ز یاد
یا از بهشت نگید یا که بگید و کم بگید
این دل یه جا دیگست برا من از حرم بگید
حرم حرم ای دل ای دل
کبوترم ای دل ای دل
حرم نرم خونم اونجاست
کجابرم ای دل ای دل
♫   ♫♫   ♫
قلبم وقف حرم فدای سر تو سرم
تا عمر دارم آقا خادم علی اکبرم
در شور و گریه ام با ذکر یا بنیه ام
آدم شدم بگم سگ در رقیه ام
مدد مدد یا رقیه
شبیه زهرا رقیه
ایشالله یک شب جمعه
بریم حرم با رقیه
♫   ♫♫   ♫
باز طاقتم بده شراب هیئتم بده
بهتر مستی کنم یه ذره تربتم بده
دل در تاب و تبه مستی دلم هر شبه
اون تربت که میگن خاک چادر زینبه
خدا خدا حق زینب
مدد بده که مرتب
بگم حسین و بمیرم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر