آهنگ

آهنگ ناری ناری

نماز حاجت روز پنجشنبه

۱۳۹۹ اردیبهشت ۲۶, جمعه

دانلود آهنگ علیرضا پویا به نام حیف


دانلود آهنگ جدید علیرضا پویا به نام حیف با لینک مستقیم + پخش آنلاین
Download New Music By Alireza Pouya Called Heyf
+ متن آهنگ حیف از علیرضا پویا
دانلود آهنگ علیرضا پویا به نام حیف

دانلود آهنگ علیرضا پویا به نام حیف



تموم اش کن برو جای تو نیست اینجا
این رابطه شده دعوا های بی جا
منم یه عصبی بی خود که لج کرده با آدما
♫  ♫♫♫  ♫
ما که نخواستیم ببین چه جنگی انداختن بین ما
من که همیشه به تو بود حواسم
میخواستم بمونیم ولی نذاشتن
اثر نمیکرد انگار تلاشم
من که همیشه به تو بود حواسم
میخواستم بمونیم ولی نذاشتن
اثر نمیکرد انگار تلاشم
منی که هواتو داشتم حیف
به خدا از خدا خواستمت
من که دنیا مو به تو باختم حیف
حیف دردی که تو سینه موند
این دیوونه دست تو خوند
من میرم تنها بمون
من که همیشه به تو بود حواسم
میخواستم بمونیم ولی نذاشتن
اثر نمیکرد انگار تلاشم
من که همیشه به تو بود حواسم
میخواستم بمونیم ولی نذاشتن
اثر نمیکرد انگار تلاشم
من که همیشه به تو بود حواسم
میخواستم بمونیم ولی نذاشتن
اثر نمیکرد
♫  ♫♫♫  ♫
من که همیشه به تو بود حواسم
میخواستم بمونیم ولی نذاشتن
اثر نمیکرد انگار تلاشم


برچسب ها


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر