آهنگ

آهنگ ناری ناری

نماز حاجت روز پنجشنبه

۱۳۹۸ آذر ۷, پنجشنبه

دانلود آهنگ امید جهان به نام چشمات

دانلود آهنگ جدید امید جهان به نام چشمات با لینک مستقیم + پخش آنلاین
Download New Music By Omid Jahan Called Cheshmat

دانلود آهنگ امید جهان به نام چشمات

دانلود آهنگ امید جهان به نام چشمات






دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید

 

متن آهنگ امید جهان - چشمات

بالا بالا دستا بالا بالا بالا دستا بالا
بالا بالا دستا بالا بالا بالا دستا بالا
چه تماشاییه چشمات
آخ عجب جاییه چشمات
آخ عجب جاییه چشمات
نمیدونم چی شد اصلا
که شدم جادوی چشمات
که شدم جادوی چشمات
بیقرارت شده قلبم
دوست دارم مال خودم شی
دوست دارم مال خودم شی
واسه پرواز دوباره
تو پر و بال خودم شی
تو پر و بال خودم شی
     BamiSeda.IR   
بالا بالا دستا بالا بالا بالا دستا بالا
بالا بالا دستا بالا بالا بالا دستا بالا
چه تماشاییه چشمات
آخ عجب جاییه چشمات
آخ عجب جاییه چشمات
نمیدونم چی شد اصلا
که شدم جادوی چشمات
که شدم جادوی چشمات

 

 

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر