آهنگ

آهنگ ناری ناری

نماز حاجت روز پنجشنبه

۱۳۹۸ آبان ۳, جمعه

دانلود آهنگ حمید هیراد به نام عاشق

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام عاشق با لینک مستقیم + پخش آنلاین
Download New Music By Hamid Hiraad Called Ashegh

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام عاشق

دانلود آهنگ حمید هیراد به نام عاشق





دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید

ترک ما کردی برو هم صحبت اغیار باش یار ما چون نیستی با هرکه خواهی یار باش
ای دل غم دیده ی من تا سحر بیدار باش تا ابد تکرار در تکرار در تکرار باش
عمر مرا گرفت گیسوی کافرش وقتی جوون بودم مردم به خاطرش
♫ ♫♫♫ ♫
حسم شبیه اون راه آهنیه که عاشق شده ولی رفته مسافرش
جنجال رویش را تمام شهر میبینند اما کنار من نقاب دیگری دارد
من عاشق آنی شوم و او عاشق عشقش عاشق همیشه قصه ی زجر آوری دارد
یادت نره شکستن دل تاوان داره یادت نره عمر و جوونیت پایان داره
هر آن کس که مرا از تو جدا کرد مرا با درد دوری آشنا کرد
♫ ♫♫♫ ♫
مپرس از من چه ها دید و چه ها کرد مرا تنهاترین تنها صدا کرد
جنجال رویش را تمام شهر میبینند اما کنار من نقاب دیگری دارد
من عاشق آنی شوم و او عاشق عشقش عاشق همیشه قصه ی زجر آوری دارد

 

 

 

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر