آهنگ

آهنگ ناری ناری

نماز حاجت روز پنجشنبه

۱۳۹۷ آذر ۲۰, سه‌شنبه

دانلود نوحه جواد مقدم به نام کربلا خونمه


دانلود نوحه جواد مقدم به نام کربلا خونمه با لینک مستقیم + پخش آنلاین
Download Noheh By Javad Moghadam Called Karbala Khoname

دانلود نوحه جواد مقدم

دانلود نوحه جواد مقدم به نام کربلا خونمه



متن نوحه جواد مقدم - کربلا خونمه

كربلاخونمه، از چی دل بكنم
حق دارم كه بگم، با تو هم وطنم
بارون ِ بارون،چشمای گریون
این شبا گریه عادتم شده
توی رویاشم، كربلا باشم
برای كی دو ساعتم شده
خیلی بی تابم،نكنه خوابم
حالا كه دیگه نوبتم شده
واااكرببلا، واااكرببلا
♫   ♫♫   ♫
باز ببین اومدم، با یه چشمای خیس
جزو گریه كُنات، اسمم و بنویس
من و اشكام، همین و میخوام
كه اینا یادگاری میمونه
مامیریم اما، از ما تو دنیا
یه دنیا بی قراری میمونه
باتومیدونم، دل دیوونم
تو پاییزم بهاری میمونه
بارون ِ بارون، چشمای گریون
این شبا گریه عادتم شده
توی رویاشم، كربلا باشم
برای كی دو ساعتم شده
خیلی بی تابم،نكنه خوابم
حالا كه دیگه نوبتم شده
واااكرببلا، واااكرببلا
♫   ♫♫   ♫
دنیامیگذره و فكر آخرتم
با تو شك ندارم، غرق مغفرتم
عشق تو پاكه، شكر خداكه
تو هیئت تو سینه زن شدم
اگه یكتاتم، از نوكراتم
از كرم امام حسن شدم
غم تو خوردم آخرش مردم
با پیرهن سیاه كفن شدم



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر