آهنگ

آهنگ ناری ناری

نماز حاجت روز پنجشنبه

۱۳۹۷ آذر ۱۴, چهارشنبه

دانلود آهنگ محمدرضا شعبان زاده و افشین آذری به نام بابا تو جون بخواه


Afshin Azari Called Baba To Jon Bekha

دانلود آهنگ محمدرضا شعبان زاده و افشین آذری به نام بابا تو جون بخواه


 

متن آهنگ محمدرضا شعبان زاده و افشین آذری - بابا تو جون بخواه

تو ازم جون بخواه من که به تو نه نمیگم
بابا تو جون بخواه من که به تو نه نمیگم
حتی یه لحظه تو به کل دنیا نمیدم
منو تنها نزار فربون اون چشات بشم
بیا تنهام نزار فدای اون دلت بشم
آخه دوست دارم هرچی بخوای همون میشم
بیا پیشم بمون هرچی می خوای همون میشم
   ♫♫  
آخه من بدون یه لحظه آروم ندارم
آخه من بدون تو همش دارم کم میارم
بیا تنهام نزار من دیگه طاقت ندارم
دیگه بهت قول میدم گلم واست کم نزارم
تو ازم جون بخواه من که به تو نه نمیگم
بابا تو جون بخواه من که به تو نه نمیگم
حتی یه لحظه تو به کل دنیا نمیدم
منو تنها نزار فربون اون چشات بشم
بیا تنهام نزار فدای اون دلت بشم
آخه دوست دارم هرچی بخوای همون میشم
بیا پیشم بمون هرچی می خوای همون میشم

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر