آهنگ

آهنگ ناری ناری

نماز حاجت روز پنجشنبه

۱۳۹۷ آذر ۲۰, سه‌شنبه

دانلود آهنگ مهدی جهانی به نام چه حرفایی


دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی به نام چه حرفایی با لینک مستقیم + پخش آنلاین
Download New Music By Mehdi Jahani Called Che Harfaee

دانلود آهنگ مهدی جهانی به نام چه حرفایی

دانلود آهنگ مهدی جهانی به نام چه حرفایی

 

 آ مهر ص 1 ن جان آقا سنه قوربان آقا



متن آهنگ مهدی جهانی - چه حرفایی

چه حرفایی چه چشمایی چه لبخندی چه رویایی
چه آرومی چه زیبایی حالم خوبه تو اینجایی
نمی دونم که می تونی بازم بیشتر با من باشی
چی میشه مثل قلب من تو این بازی تو رسوا شی
♫ ♫♫ ♫
چه بارونی چه احساسی توام بارونو میشناسی
چه آوازی چه پروازی تو داری عشقو میسازی
نمی دونم که میتونی بازم بیشتر با من باشی
چی میشه مثل قلب من تو این بازی تو رسوا شی
چه خوش رنگی چه خوش بویی چه تصویری
چه خوش رویی چه تعبیری شده رویام
♫ ♫♫ ♫
تو تنهایی منم تنهام نمی دونم که می تونی
بازم بیشتر با من باشی
چی میشه مثل قلب من تو این بازی تو رسوا شی
چه بارونی چه احساسی توام بارونو میشناسی
چه آوازی چه پروازی تو داری عشقو میسازی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر